Nacházíte se zde: Úvod Akce a projekty Knihovnické konference, semináře, vzdělávací akce Jak dobře řídit knihovnu
Navod

Pro pridani nove akce pouzijte odkaz Pridat novou akci (nad seznamem akci vpravo). Otevre se jednoduchy formular, kde vyplnite vas e-mail, nazev akce a overovaci kod. Pote na uvedeny e-mail obdrzite mail s linkem, ktery vas privede do editacniho formulare, kde vyplnite dalsi udaje o akci.

Pro upravu zaznamu akce otevrte prislusny zaznam kliknutim na nazev, kliknete na text Upravit tuto akci, a na mail, ktery jste uvedli, vam opet prijde link, po jehoz otevreni muzete zaznam editovat.
Prehled je v testovacim provozu: v pripade potizi s vyplnovanim formulare, ci s pripominkami se muzete obratit na mail plone.support@seznam.cz.

 

Jak dobře řídit knihovnu

Událost Seminář
Čas Pondělí 11.04.2016 12:30 do
Úterý 12.04.2016 15:00
Místo Městská knihovna Havířov
Jméno
Kontaktní telefon 597317205, 597317208
Přidat událost do kalendáře vKalendář (Windows, Linux)
iCal (Mac OS X)

Odborná konference pro ředitele a jejich zástupce, vedoucí pracovníky knihoven

Místo konání:
Městská knihovna Havířov  - Moravskoslezský kraj
(Svornosti 86/2, budova G, Havířov)

Akce pro řídící management knihoven, semináře v oblasti pracovně-právních vztahů, základní přehled o fungování příspěvkových organizací, zákony, mezilidské vztahy a řešení konfliktů na pracovišti, otázka grantů v knihovnách. Velký prostor bude vyhrazen výměně zkušeností.

Typ akce: Seminář

Pro koho je akce určena:
management

Pro jaký typ knihoven:
městské a místní knihovny

Požadovaná úroven:
experti

Není požadována žádná minimální kvalifikace.

Termín pro registraci:  18.03.2016

Maximální počet účastníků:  80

Učastnický poplatek:  400 Kč    pro členy SKIP:  0 Kč

Více informací o této události...

Upravit tuto akci

Akce dokumentů